1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2215900

Sv: Silly Season 2021-2022
Reign in red: Jag tror att utifrån den situation Timrå IK hamnade i med ekonomi mm så blev inte ett SM guld prio 1 liksom.
Jag tror att väldigt få utanför den innersta kretsen vet hur illa det var, hur länge det var illa, och allt annat som hände under den perioden.
Jag tror och har respekt för att man där och då var väldigt nöjd med att föreningen överhuvudtaget fanns, och att Allsvenskan var gott nog.
Nu är de problemen förbi och föreningen andas morgonluft.
Potentialen är enorm om Torines mfl jobbar hårt och gör saker och ting rätt.
Jag tror att Timrå IK går mot sin bästa tid som förening någonsin.
Låt oss se framåt, med lärdomar från det förgångna.

Svarskommentarer


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.