Tonymontana: Nej ser heller inte det som nått jättekonstigt Henrik Stridh är ju superöppen med sina sympatier till Timrå på Twitter etc. Spelare är så proffsiga så det där spelar mindre roll när man står mot "favvolaget" på andra sidan isen.
Hur många tror Fredrik Warg, Per Styf och Fredrik Andersson la sig för att Modo stod på andra sidan. De om några var ju "urmodoiter i grund och botten.
Sen har man märkt att en del spelare i dom där intervjuerna inte rakt och enkelt tänker hockey, utan ibland refererar de till förening och kan ha Fjollboll i åtanke.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hur många tror Fredrik Warg, Per Styf och Fredrik Andersson la sig för att Modo stod på andra sidan. De om några var ju "urmodoiter i grund och botten.
Sen har man märkt att en del spelare i dom där intervjuerna inte rakt och enkelt tänker hockey, utan ibland refererar de till förening och kan ha Fjollboll i åtanke.