mikenomad: Jo jag har med fattat det som så. Har väl varit på tapeten ett bra tag. När man läst mellan raderna vad Sportchefen Fröberg sagt så har Oskarshamn svårt att knyta till sig spelare med deras ekonomi och faciliteter. Tror att de behöver frigöra pengar för att bredda truppen ärligt talat, med tanke på att de endast har 12 forwards på kontrakt.
Jag skulle gärna se Kelleher i Timrå då han stuckit ut de få matcher man sett Oskarshamn spela i SHL.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.