mikenomad: Jag ser att diverse supportrar i tex modoforumet diskuterar hur det kmr att gå i Allsvenskan nästa sässe. Jag säger stäng SHL, så slipper allsvenska lagen oroa sig för vilka som kmr att gå upp?
Kulltorp: SHL måste stängas! Vi som är där måste ges en rimlig chans att etablera oss. Modo och övriga HA-lag älskar att spela i den serien så det borde inte möta några hinder
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag säger stäng SHL, så slipper allsvenska lagen oroa sig för vilka som kmr att gå upp?