Har någon koll på om de släpper nya matchställ för nästa säsong eller om de kör med samma design som förra säsongen? Måste säga att jag ändå föredrar mer "helröda" Timråställ och inte med vita ärmar
doubleT: Då tycker vi olika. Jag tycker senaste matchstället är det snyggaste på flera decennier . Känns mycket mer stilrent och mindre plåtrigt. På dom gamla flöt allt bara samma i en enda jobbig reklamsmet medan dom nya ser mycket mer stilrena och "proffsiga" ut. Enda som saknas är klubbloggon framtill.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.