1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2216610

Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: jag fattar inte vad folk ser i honom.
Skellefte var ju överlycklig då han lämnade.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
{755}: Han fick guldgallret för ett antal år sedan, det är väl det främsta avtryck han gjort helt ärligt. Hållander blåste om och förbi för länge sedan och med Olofsson har det väl mer el mindre stagnerat i nån förväntan om att den fantastiska talangen plötsligt ska blomma ut. Man kan lite jämföra med Bojan som på sin tid sågs som en stor talang. Poängen med den sistnämnde är att han snabbt insåg sin plats i hierarkin och anammade sin roll fullt ut. Han har varit närmast ovärderlig för Timrå IK men inte som nån Jonathan Dahlén el liknande. Utan som en självuppoffrande kulturbärare. Känns inte som att Jacke har direkt de kvalitéerna

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.