1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2218296

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Vore kul om nån ids sätta ihop det mest fiaskoartade spelare sen vi gick upp, Jag tar mig friheten att sätta Osten Svedberg som målvakt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9386}: Fiaskolaget

MÅLVAKTER
Phillipe DeRouville
Stefan Ridderwall

BACKAR
Oskar Drugge - Jesper Jäger
Blake Sloan - Andreas Söderberg
Wade Bergman - Patrik Nevalainen

FORWARDS
JT Barnett - Johan Andersson - Andreas Valdix
Lee Jinman - Kristian Gahn - Jamie Lundmark
Mattias Guter - Greg Parks - Sebastian Collberg
Niklas Anger - Robin Sterner - Nate DiCassmirro

Sv: Apropå nånting...
{9386}: Inte de Rouville då? Som värvades från det ansedda skotska laget Ayr Scottish Eagles.... måste varit nån tillfällig förvirring hos Nubben. Örn som örn liksom...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer