1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2218342

Sv: Apropå nånting...
Minns en kommentar från Bosse Ahl inför elitseriestarten 2000, att bara en sån sak som reklamen i isen gjorde att man kände att det var nåt annat som väntade. Nu är det ju mycket reklam i isen även i HA men den här hade vi inte förra säsongen 🤗
Uppladdat:

500x0-screenshot20210729-205255facebook.jpg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: De e jävligt kul att läsa om vad alla kan om vårat underbara Timrå man blir varm i själen av de positiva snacket!!! Du nomaden e ju inget annat än den största legenden på hela HS jag bugar för ditt fantastiska kunnande om vårt kära Timrå!!! Jag ser fram emot att få träffa dig igen!!!🙌🙌🙌🙌

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Måste säga att isreklamen ser grymt snygg ut!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer