Gorkyman: Jamie Lundmark skriver jag under på. Han kan vara den absolut sämsta spelare per krona i TIK tröjan någonsin. T o m sämre än Svedberg och Kolan
Minns en kommentar från Bosse Ahl inför elitseriestarten 2000, att bara en sån sak som reklamen i isen gjorde att man kände att det var nåt annat som väntade. Nu är det ju mycket reklam i isen även i HA men den här hade vi inte förra säsongen 🤗
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer