Öndulat: Ja, eller tvärtom. Vilka lag kommer tycka det är kul att komma till Timrå med läktare fyllda av ovaccinerade smittspridare som gapar och gormar?
Öndulat: Håller med till fullo. Stäng samtliga nöjesinrättningar för ickevaccinerade sen när alla fått möjlighet att vaccinera sig. Hör att vaccinationsviljan hos yngre obegripligt nog är låg. Men partaja och gnussa sig mot varandra vill de. Nå, inte bland oss andra isf!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer