mikenomad: Jo det var väl lite känslan när jag läste om smittspridningen bland yngre med, att det främst gäller folk som ej vaccinerat sig.
Var väl samma i USA läste jag med, att det börjat bli fler och fler yngre där som hamnat på sjukhus pga Covid och det gäller då folk som vägrat vaccinera sig men börjat tänka om lite av vikten att göra det..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Var väl samma i USA läste jag med, att det börjat bli fler och fler yngre där som hamnat på sjukhus pga Covid och det gäller då folk som vägrat vaccinera sig men börjat tänka om lite av vikten att göra det..