Kamikazetips : Säsongens poängkung Jag gissar Albin Lundin . Senaste säsongerna runt 60 p i allsvenskan . Vad törs man gissa på i SHL , kan det bli 30 ?
Andersson: Jag hoppas du får fel, vore ett underbetyg om både Hanzl och Rattie inte gör över 30 poäng. Men om dom nu inte gör det får vi hoppas att poängen sprids ut ordentligt i laget istället!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag gissar Albin Lundin . Senaste säsongerna runt 60 p i allsvenskan . Vad törs man gissa på i SHL , kan det bli 30 ?