TIK1928: XXL? Varför smutsa ner klubbens namn genom att beblanda sig med något dylikt?
Sportkedjan som skär sönder nya och fullt användbara kläder och skor ? bara för att slänga dem. Detta trots att de marknadsför sig som "Europas grönaste sportkedja" och har som policy att allt ska återanvändas eller skänkas bort.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sportkedjan som skär sönder nya och fullt användbara kläder och skor ? bara för att slänga dem. Detta trots att de marknadsför sig som "Europas grönaste sportkedja" och har som policy att allt ska återanvändas eller skänkas bort.
www.breakit.se/artikel/20706/ny-skandal-pa-xxl-sport-skar-sonder-och-slanger-klader