Spock: Man fattar att det kanske inte är lönsamt med egen butik men borde inte "alla" sportbutiker i närområdet vara intresserade att sälja, nu när det är SHL-hype?
sargad: Det är väll just där de fina exklusiva sponsoravtalen kommer in och sätter stopp.
Det är bara en enda sportkedja som får sälja "official merchandise". Nu har Timrå tydligen valt den ruttnaste av dem alla, en får hoppas det gav bra betalt.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer