1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2220614

Sv: Apropå nånting...
{9386}: Eeh nej. Inte överhuvudtaget. Var fick du det ifrån?

Jag uttryckte enbart min personliga bild av hur jag tycker alltför många människor helt verkar strunta i att vi befunnit oss i en världsomspännande pandemi i två års tid. Man agerar bara efter sin egna agenda vilket är tråkigt eftersom det drabbar alla andra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: nu pratade jag om en souvenir shop. Som inte finns, och fanns inte då jag var på Birsta..och jag var där innan pandemin..skrev fel att det var ifjol! Nu kan man ju beställa online, men det hade vart kul att gå in på nån random butik och få titta på grejerna, klämma och känna lite. Varför kan inte Timrå IK få till ett sånt avtal med nån lokal?
Sen tror jag inte att pandemihelvetet skulle öka om några få supporters skulle köpa lite grejer på nån butik om det var det du syfta på. Håll avstånd !

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer