Kulltorp: Ska vi nte visa vår solidaritet med BIF och starta en insamling, se produkt på länk. Köper vi av C Ohlsson så stöttar vi väl indirekt Läxan också.. Anser vi det vara för durt så kan väl du styra ihop gemen insamling med Modokompisar ;-)
Kulltorp: Jag tror det är karma. När de mot alla odds höll sig kvar så var det inte vad universum tänkt så nu griper naturlagarna in och gör sitt för att stoppa fortsatt elithockey i Gävle
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.