thorwald: Fram med Lill-Kentas "Sätta grunder - ödmjuk inställning inför match". Högläsning i bussen av Fred-Ante. Läxförhör vid ankomst till Gavlerinken!
Jäklar i min låda vad jag skulle njutit av en 2-1 förlust idag. En hyggligt jämn batalj där Oskar lite orättvist vinner på ett felaktigt PP men känslan är att vi håller på att få ihop l a g e t. Hur svårt kan det va?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jäklar i min låda vad jag skulle njutit av en 2-1 förlust idag. En hyggligt jämn batalj där Oskar lite orättvist vinner på ett felaktigt PP men känslan är att vi håller på att få ihop l a g e t. Hur svårt kan det va?
Bryt ihop och kom igen.