{297}: Ja jag är ju en av få som inte jublade över Lodins varande i den här truppen. Min uppfattning om killen är att han har 100% fel karaktär för en nykomling i SHL. Som inte vägs upp av nån gudabenådad talang
mikenomad: Lodin är skicklig då han har flytet med sig, men alltför beroende att nån gör grovjobbet åt honom. Blir lätt gamnacke om det går emot lite. Tror aldrig han blir nån NHL spelare heller. Det här laget som är nu känns väldigt oharmoniskt. Kan inte sätta exakt fingret på vad det är. Och Ante har jag aldrig gett mycket för. En högst medioker hockey filosof. Vart fan är försvarsspelet? Finns ju inte en tillstymmelse till samspel. Och så Freddan, nådde han sin peak i våras som tränare?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.