1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614835 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2226668

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-09-11
Tung läsning, hoppas Sebban får en normal vardag och hälsa igen. Synd att vi inte fick se honom i Timråtröjan igen, men först och främst hoppas man ju på att han får hälsan i behåll igen. 🙏

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-09-11
Sputnik: Artikel om Dahlen i expressen.
Nån som läst och misstolkat "7 matcher" 😅

"Om tiden i Barracuda säger han:

– Det var härligt att få komma hit och se hur allt fungerade för två år sedan. De SJU matcherna kanske inte gav mig så mycket, men att ha varit här tidigare och lärt känna klubben och träningsanläggningen är något som jag har jag mycket nytta av nu. Jag känner mig mer bekväm med allting."

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-09-11
Sputnik: ruskigt tråkigt är det. Varit bekant med honom sen han hette söderberg. Synd han inte får avsluta karriären på sina egna villkor.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.