Kulltorp: Högsta nivå menar du väl, han har inte utvecklats något sedan han fick Guldgallret, snarare tvärtom. Han kan göra någon enstaka match helt okej men det är alldeles för sällan.
Villervalla: Vad ska han göra? Tacka nej till speltid? Lägga av med hockey? Kritisera den som tar ut laget då förfan, vad less man blir om att läsa samma saker om och om igen varenda dag och mellan varenda period.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer