Sputnik: ja, och det lär bli tufft att ta poäng. Men utfallet i den matchen, eller mot dagens motståndare Växjö, avgör inte på något sätt Timrås säsong. Det här är läropengar, och chanser till bonuspoäng.
Chilla. Förra sejouren gick vi som tåget fram till november. Sen blev vi dyngjumbo och åkte ut mot Oskars. Jag sätter en hunka på att vi kommer att gå bättre i år.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Chilla. Förra sejouren gick vi som tåget fram till november. Sen blev vi dyngjumbo och åkte ut mot Oskars. Jag sätter en hunka på att vi kommer att gå bättre i år.