Dä va magert i EON ikväll…. Vi häng int mä i dä småländska svänga!!! Dä gäll att int tapp mark i början!!! Bar att bryt ihop å komm igen! Själv firt mann ikväll att Giffers slog Lannskrona!! Nattsudd mä godricka å Lönnå på Grammofon! Vi ä Timrå IK å vi ge allri allri UPP!!!🙏 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🍹
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi häng int mä i dä småländska svänga!!!
Dä gäll att int tapp mark i början!!!
Bar att bryt ihop å komm igen!
Själv firt mann ikväll att Giffers slog Lannskrona!!
Nattsudd mä godricka å Lönnå på Grammofon!
Vi ä Timrå IK å vi ge allri allri UPP!!!🙏
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🍹