1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614769 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2228571

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2021-09-18
Sputnik: Det som ändå oroar mig mest med Hanzl är hans kroppapråk, lallande hemjobb efter tappad puck, ingen pondus eller vilja i offensiv zon etc. Hade han ändå skapat lägen genom skott eller passningsspelet så hade det nog lossnat till slut. Nu ser jag inga tendenser till att det liksom bara sådär skall lossna för honom då han inte gör det hårda jobbet.

Frågan är om han vill vara i Timrå ens och trivs, gör han inte det måste det brytas snarast i så fall. Är han dock villig att bara borra ner skallen och kämpa för det så tror jag att det nånstans finns en del att hämta ur Hanzl, det har spel i både VM och KHL visat innan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.