Sputnik: Håller även med om fördelningen av roller på backsidan. Man måste sätta ihop backpar som får ut något av varandra där den ena kompletterar den andras svagheter och vice versa.
Heisenberg: Jo vi får hoppas man får ihop grejerna redan nu mot Luleå. Det viktigaste blir att vara noggranna och ha tålamod. Prioritera försvarsspelet i 1:a, 2:a och 3:e hand både från forwards och backar och över hela isen. Ta anfalsspeley därefter. Annars kommer det bli ett antiklimax till "hemmapremiär" mot Luleå, ja jag ser det som den "oficiella" hemmapremiären med fria restriktioner. 😊
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer