1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2232445

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Heisenberg: Hade Leksingen legat kvar o åmat sig som en fotbollsspelare så hade det nog blivit ett annat beslut. Bedömer man handlingen el konsekvensen... som nån var inne på förut? Det är ganska tydligt i det här fallet.
Vad gäller Alvarez så blir han nog avstängd... det är inte en Stockolmsklubb vi snackar om nu. Jag tror inte Styrman vill gå in fysiskt i den situationen pga Lodins hårda tackling i första där hans axel fick en smäll. Det är nog anledningen till att Styrman åker på en propp. Jag lägger nog största ansvaret på Styrman... men vad spelar det för roll? Lotteriet har förmodligen en helt annan åsikt. Tacklingar är snart ett minne blott...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.