Smokey: Rattie är en succe oavsett hur det går resten av säsongen typ. Vad har han 5 mål eller poäng på 4 matcher? Sätt honom på skott och det blir mål väldigt ofta. Vilket skott karln har! Träffar nästan alltid mål.
Har sett hans 4-3 mål filmat på twitter hur många ggr som helst nu. Helt underbart när han stänker in slagskottet och alla jublar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Har sett hans 4-3 mål filmat på twitter hur många ggr som helst nu. Helt underbart när han stänker in slagskottet och alla jublar.
twitter.com/erikssoneemil/status/1443655192562569217?s=20