The great one: Definitivt ingen strykpåse. Däremot uppvisar vi lite bottenlagsmentalitet. Hänger med i det stora hela, får slita hund för ett mål medan motståndarna gör de lite enklare målen.
Vi behöver verkligen få upp AS-lirarna i lite högre kvalitet. Blir så uppenbart att det blir lite platt efter första lajnen. Mycket hårt arbete och slit,men väldigt lite uträttat.
5 mot 5 är ju nästa kapitel att styra upp. Vi är ganska uddlössa i den spelformen just nu. Tack och lov levererar PP.
Nåväl: 2-1 inför tredje borta mot SAIK som nykomlingar... Nog hade det kunnat varit värre. Finns chans på poäng bara man orkar tredje perioden!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.