1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2234683

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
p.p
faaaan in med pucken

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
flaxxx 3-1
o herre

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
roger_sundsvall: alltså slarv i defensiven, missade markeringar osv. det kan man i viss mån acceptera men när backarna står som fån och tittar när skellefteåspelaren slashar rajaniemi över plocken, det gör mig helt vansinnig. Finns det ingen som helst känsla för att stå upp för varandra? 6 matcher in på säsongen och har inte sett en enda timråspelare gruffa. Är det nån timråspelare som har blivit arg på någon sen den här säsongen startade?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
In mä puckuslingen i kissen nuuuuuu

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.