TIKTok: i våran bok kan Timråiter skälla bäst dom vill..men att du som ett surt höstlöv kommer hit och öppnar käften på ett otrevligt sätt gör dig inte populär. Gör om gör rätt.
Måste säga att det är en fin hockey match ikväll, fan ni har ju fått till ett riktigt bra lag, klart underhållande och spännande match. Tycker vi är bättre i 5 mot 5 men eran pp är riktigt bra, sällan ofarligt där 👍💪
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer