1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2236322

Sv: Apropå nånting...
nån förändring krävs..
..är inte saik.lif..fhc m.m
som vi ska va före i tabellen..
ALLA lag gör platt matcher..

dif lhc brynäs timrå..som kommer kämpa i botten

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Så äre men vi måste ändå ta poäng mot lagen på den övre halvan om vi ska ha en chans att ha ett par lag bakom oss. Vi kommer ju inte direkt ta samtliga poäng mot bottenlagen heller.

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Att vi har spelare som inte håller SHL mått är inte jag förvånad över. Mer oroad av hur ointresserade många av nyförvärven ser ut.
Oskarshamn bytte ut ett antal spelare under sin debut säsong som inte höll måttet.
Hög tid att Nubben börjar visa handlingskraft! Förväntar mig en läges rapport snarast. (Gäller slutspel fortfarande som mål ???)

Sv: Apropå nånting...
Dahlen målade i natt :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.