1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2236387

Sv: Apropå nånting...
Jalapeno: Som det ser ut nu är det inte jättesvårt att ta plats i de 2 första kedjorna i Timrå. Blir glad om man hittar en forward som kan ge inhektion likt Johannes Salmonson gjorde senast vi var i Timrå. Komma in med lite pondus och styrka, även om han inte sprutade in poäng så var han duktig på att gräva i offensiv zon och få fast spelet där.
Hade inte sagt nej till en transatlantisk center som kanske kan komma loss nu när man sållar ur i NHL. En som kan ge ett djup till centersidan och va ett komplement till Rattie som är rätt beroende av medspelare som gör jobbet och skapar yta åt honom.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Men om det är lätt att värva till Timrås 2 första kedjor varför är det inte redan gjort?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.