Jalapeno: Som det ser ut nu är det inte jättesvårt att ta plats i de 2 första kedjorna i Timrå. Blir glad om man hittar en forward som kan ge inhektion likt Johannes Salmonson gjorde senast vi var i Timrå. Komma in med lite pondus och styrka, även om han inte sprutade in poäng så var han duktig på att gräva i offensiv zon och få fast spelet där. Hade inte sagt nej till en transatlantisk center som kanske kan komma loss nu när man sållar ur i NHL. En som kan ge ett djup till centersidan och va ett komplement till Rattie som är rätt beroende av medspelare som gör jobbet och skapar yta åt honom.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hade inte sagt nej till en transatlantisk center som kanske kan komma loss nu när man sållar ur i NHL. En som kan ge ett djup till centersidan och va ett komplement till Rattie som är rätt beroende av medspelare som gör jobbet och skapar yta åt honom.