1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2238068

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
The great one: spelar det så stor roll i förlängningen, om Timrå skulle flaxa in två mål i slutet av matchen och stjäla en poäng? Hur många hockeymatcher vinner man på en skridsko och 7 skott på mål efter halva matchen?

Timrå har så mycket sämre struktur än ALLA andra lag i denna serie, gör inte nubben något snart så åker vi ur igen.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
{297}:

Ja, men samtidigt. Vad trodde ni? Detta är SHL inte division 1 norra… Är ju oceaner av skillnad i kvalité mellan HA och SHL numera. Man trodde inte att det var så stor skillnad men det är det. Undviker vi två sista platserna är det en bragd, och det är det vi ska sikta på. Med det sagt så verkar Leksandsförnedringen i lördags ha satt sig på självförtroendet. Det ser inte bra ut ikväll det gör det inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.