Kulltorp: Orkar inte mentalt en till slagpåsesäsong. 😱 Extra Oroande då Freddan redan nu ser helt uppgiven ut. Tror ärligt talat Freddan själv kommer kasta in handuken innan Nubben avsätter honom. Men hey blir väl budgetvariant med Ante i spetsen och Molinder som assisterande. 😅
Frågan är laget tog Nubbens hårtork, blev det mer uppgivet till och med kanske.. Nånstans måste ju Nubben ämdå rannsaka sig själv och inse bristerna i lagbygget med.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Extra Oroande då Freddan redan nu ser helt uppgiven ut. Tror ärligt talat Freddan själv kommer kasta in handuken innan Nubben avsätter honom. Men hey blir väl budgetvariant med Ante i spetsen och Molinder som assisterande. 😅
Frågan är laget tog Nubbens hårtork, blev det mer uppgivet till och med kanske.. Nånstans måste ju Nubben ämdå rannsaka sig själv och inse bristerna i lagbygget med.