Nisse på Mon or: Har sett Djurgården spela i dom senaste matcher och dom ser inte alls lika dåliga ut som oss. Tar en titt på vår laguppställning och undrar hur fan vi ska kunna vinna ikväll. Kämpa.
Förlust och lika blek insats ikväll också så UTGÅR jag från att Nubben agerar. Annars dömer jag ut honom fullständigt som SC i ett SHL-lag. Då är det lika med att han inte mäktar med den uppgiften
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer