1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2239170

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
mikenomad: Man gillar ju Nubben det gör man. Men play-in som målsättning med detta lag tyder ju på att han inte riktigt vet vad som krävs i SHL. Jag är lite nyfiken på vilka lag han tycker är sämre än oss.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Jåkkinen: frågeställningen känns klockren. Vilka lag ser Nubben bakom oss i denna tabellen när serien är färdigspelad om det är det här laget som ska göra det?

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Jåkkinen: I ett lag som Djurgården som är ett rätt dåligt SHL lag så kanske vi har 4-5 spelare som ens skulle platsa i, då förstår vem som helst att nått måste göras, helst i går.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.