Sådärja! Komigen Småland med Castrogarrarna och fransk badvatten... Luleå...var fan ligger det... jagmenar i tabellen, är väl ingen baggis (Hudikuttryck!) att ta dom i fyra matcher! Bulan kanske vill lämna WO?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Komigen Småland med Castrogarrarna och fransk badvatten...
Luleå...var fan ligger det...
jagmenar i tabellen, är väl ingen baggis (Hudikuttryck!) att ta dom i fyra matcher!
Bulan kanske vill lämna WO?