Hassan: Vill nog att se att Georgson lyckas efter hela den här säsongen först och hur mycket Karlin varit delaktig i det hela. Hade dock gärna sett vad en tränarkoja med Filander och CO kunnat uträtta i Timrå, men fortfarande lite rädd att Nubben är och petar i för mycket ibland och kan ha svårt att släppa kontrollen lite.. Eller så kanske bröderna Abbots ser Timrå som en stor utmaning. 😁
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hade dock gärna sett vad en tränarkoja med Filander och CO kunnat uträtta i Timrå, men fortfarande lite rädd att Nubben är och petar i för mycket ibland och kan ha svårt att släppa kontrollen lite..
Eller så kanske bröderna Abbots ser Timrå som en stor utmaning. 😁