1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2239805

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Ingen fler match varken live eller på tv så längre Freddan och Ante K är kvar… De hånar i det närmaste oss supportrar genom att inte splitta på backparet Zajac-LaLeggia. Fy fan!!

Det kan vara det sämsta och mest ostrukturerade försvarsspelet svensk ishockey upplevt - någonsin…

Avgå!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Laken: ja, det är fanimej otroligt att man bara kör på med Zajje/Lalle. Det visar verkligen att man är helt clueless i ledningen för detta lag.

Som sagt - tur ändå att det havererar redan från start. Tyvärr kommer det att krävas minst 5 genomklappningar till innan det händer något, men man har i a f tid på sig att försöka komma till rätta med den värsta blödningen. Och: denna blödning beror uppenbart på helt fel ledarstab.
Dom har inte bara tappat nycklarna till ett fungerande grundspel, dom har också tappat spelarna. Bort, bort, bort.

Kommer Nubben sparka Freddanz? Inte enligt honom själv. Förhoppningsvis kliver Torines in och börjar kräva förändringar.

Jävlar, så trött man blir.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.