Hassan: Ja det handlar ju mycket om en kostnadsfråga. Helt klart. Men man måste börja med att göra förändringar som inte kostar en krona, det vill säga att man vaskar om rejält i kedjorna. Minska istiden på vissa. Splittra på 11-21, samma med 81-33. In med Johansson som kanske kan ge ny energi. När Lodin är tillbaka vill jag se Hartmann - Lundin - Lodin, en kombination man inte testat varken på försäsong eller seriespel.
Ett nyförvärv framåt och ett bakåt är ändå rimliga förväntningar. Det lär väl inte komma förens senare på säsongen dock.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ett nyförvärv framåt och ett bakåt är ändå rimliga förväntningar. Det lär väl inte komma förens senare på säsongen dock.