1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2239982

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Här i forumet finns det åtminstone tre huvudtränare,fem assisterande och fyra sportchefer 😀
Jobbigt läge nu, vi måste börja plocka poäng!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Jämtlandsfil:
"Vi måste sätta försvarsspelet"
"vi måste bli aggressivare"
"3:an måste ge understöd"

Hur många ggr kommer vi höra det mer denna säsong?
Kanske hade haft mer förståelse om vi ite gjort exakt den här resan en gäng förut. Trodde ärligt talat Nubben hade lärt sig nått som han så fint uttryckt det själv.

Att lag sätter spelare på läktaren tills de själva bryter är ingey nytt fenomen och har redan hänt hos lag som Rögle denna säsong, Oskarshamn har redan lånat ut spelare med.

Sen börjar man undra om det stämmer som man läst här och där på Twitter, att det är pga Olofssons rika farsa han får speltid... Vad de andra har för Hållhake som får chans på chans men bör bänkas, ja det kan jag inte svara på..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.