Sputnik: Jag har inte heller grym koll på vem som skrivit vad men jag vet att flera här inne pratade upp eran backsida innan säsongen vilket jag inte förstod varför. Ni har bra bredd på backsidan men saknar spets på både backar och forwards.
Dock ska jag säga att jag älskar Zajac och blev grymt förvånad att ni lyckades knipa honom. Jag hade gärna sett honom i Leksand då vi saknar offensiva backar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dock ska jag säga att jag älskar Zajac och blev grymt förvånad att ni lyckades knipa honom. Jag hade gärna sett honom i Leksand då vi saknar offensiva backar.