hubbenorlen: Vore inte dumt att testa helt ärligt. Kan man göra EN backvärvning samtidigt som vi får tillbaka Strömberg så har vi två nya backar in. Lyfta upp LaLeggia och börja matcha in Johansson så har vi två nya forwards in och totalt 4 nya ”kroppar” och det utan att ta några större ekonomiska risker. Skulle det sen öppnas upp möjligheter för att få hem Wedin bör man definitivt försöka gå all in för att få hem honom.
Förhoppningsvis kan man lösa någon utlåning till HA. Mora är i stort behov en bra back, Albin Carlson? Kanske även Olofsson?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer