Matsg: Liljewall måste höja sig en nivå, gärna två. Han kan producera men måste visa mer vilja. Angående Laleggia så är han inte en back för toppkedjor... TIK behöver en offensiv back och borde lägga fokus på det.
Charliejfz: Tror viljan finns men tyvärr är SHL en skridskotark liga och han är för långsam där. Jag gillar verkligen hans inställning och attityd, men räcker inte till kvalitetsmässigt med skridskoåkningen etc. 😕
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer