{7043}: Jag tror att mycket av virrigheten beror på felkomponerat lag. Det finns ju inte kemi nånstans, förutom i powerplay. LaLeggia med Hanzl och Rattie i första. Alvarez, Lundin och Hartmann i andra. Backarna är lite svårare, tills Didrik är tillbaka. Men sämre kan det knappast bli. Börja med att splitta på Erixon och Bohm i alla fall.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Backarna är lite svårare, tills Didrik är tillbaka.
Men sämre kan det knappast bli. Börja med att splitta på Erixon och Bohm i alla fall.