1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2240148

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
{8179}: Nu jämförde jag ju främst förra säsongen som jag skrev. Och Walli borde inte tas med i SHL-jämförelsen överhuvudtaget anser jag då han spelat så pass lite. Spelar man lite kan man ju vara "utvilad" och prestera på topp då man väl spelar. Jämför Olofssons corsi med Liljewall, Boyce eller till och med Rattie och Hanzl så är den på samma nivå. OISVS bland de högre i laget bakom Boyce och Madsen. Räcker med att kolla på honom denna säsong så ser man ju att han är långt ifrån den sämsta på isen. Han har tagit ett kliv denna säsong faktiskt. Tycker han ser mer engagerad ut ute på isen jämfört med förra säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer