{7043}: Madsen och Boyce är jäkligt nyttiga på sitt sätt och har hög OISVS procent så dem tycker jag väl kanske de enda man inte ska jämföra Olofsson med. De är de enda spelare jag skulle sätta epitetet "gnuggare" på. Resterande är det är helt befogat att jämföra med.
Att han ser valpig ut eller skulle behöva se mer engagerade är väl ändå helt subjektiv uppfattning. Själv tycker jag Hanzl ser jäkligt oengagerad ut, men ändå gör han ju bevisligen bra saker.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att han ser valpig ut eller skulle behöva se mer engagerade är väl ändå helt subjektiv uppfattning. Själv tycker jag Hanzl ser jäkligt oengagerad ut, men ändå gör han ju bevisligen bra saker.