Helg Ernest: Jag tycker att man ska vara medlem om man inte kan visa upp ett läkarintyg på att man är allergisk mot medlemsskap...
Låt avgiften bli lägre, men ge folk ett medlemsskap. Då hakar de kanske på nästa säsong. Ju fler medlemmar desto bättre. Om priset blir dyrare för deras resor kan väl den lilla extrabetalningen gå till medlemsskap! Sedan splittar vi kostnaderna som bröder.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Låt avgiften bli lägre, men ge folk ett medlemsskap. Då hakar de kanske på nästa säsong. Ju fler medlemmar desto bättre. Om priset blir dyrare för deras resor kan väl den lilla extrabetalningen gå till medlemsskap! Sedan splittar vi kostnaderna som bröder.
anta:OK!