dr Dängroth: Nja, håller nog inte med riktigt. Tönk sdig att slå på 100-150 Kr för icke medlemar. då har du ju tjänat in medlemsavgiften redan där, kanske tom. gått med vinst. Sedan får "Vi" ickemedlemar uppleva stämmningen på resorna som motiverar dom att gå med till nästa år. Så, ni skulle i princip tjäna dubbla avgifter på sikt av oss icke medlemar. Det skulle väll klirra bra i kassan ?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tönk sdig att slå på 100-150 Kr för icke medlemar. då har du ju tjänat in medlemsavgiften redan där, kanske tom. gått med vinst.
Sedan får "Vi" ickemedlemar uppleva stämmningen på resorna som motiverar dom att gå med till nästa år.
Så, ni skulle i princip tjäna dubbla avgifter på sikt av oss icke medlemar. Det skulle väll klirra bra i kassan ?