Helg Ernest: Har hört en fågel viska att även en buss för oss icke medlemmar i suppklubben ska gå att ordna. Frågan är väl hur vi i så fall ska lösa detta med biljetterna?
Vi skulle väl behöva bli åtminstone en 60 pers om det ska gå att genomföra - men det tror jag inte ska vara några som helst problem.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi skulle väl behöva bli åtminstone en 60 pers om det ska gå att genomföra - men det tror jag inte ska vara några som helst problem.