mike66: NHä, det tror inte jag heller ! Min gammla klass kompis från Västermalm äger Anna norber bussar , så det går att snacka med honom om ett bra pris Biljetterna kan ju kanske bli problem med. Men vi kan ju köpa dom för det dubbla av supporter klubben om dom inte vill stå där ensam 50 st med 400 biljett dom sa ?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Min gammla klass kompis från Västermalm äger Anna norber bussar , så det går att snacka med honom om ett bra pris
Biljetterna kan ju kanske bli problem med.
Men vi kan ju köpa dom för det dubbla av supporter klubben om dom inte vill stå där ensam 50 st med 400 biljett dom sa ?